Hvide Sande Shipyard, Steel and Service

W stoczni Hvide Sande skonstruowano statek serwisowy

Statek serwisowy dla Dong Energy do serwisowania turbin wiatrowych.

Komercyjne jednostki pływające wszystkich rodzajów – 100% aluminium

 

Hvide Sande Shipyard, Steel and Service to wszechstronna stocznia, w której budowane są różne typy komercyjnych jednostek pływających. Niektóre modele są wykonane w 100% z aluminium, a w innych modelach aluminium wykorzystano do konstrukcji lekkich struktur na pokładzie.

 

„Produkujemy komercyjne jednostki pływające wszystkich typów, o długości maksymalnej ok. 50 m. Wszystko od holowników, przez promy, łodzie rybackie, po zwykłe jednostki pływające. Niektóre łodzie są wykonane ze stali i wyposażone w aluminiowy pokład. Lekkie struktury nadbudówek są zawsze wykonywane z aluminium' – powiedział Hans Anton Holm, starszy menedżer projektu w stoczni Hvide Sande.

 

„Aluminium ułatwia sprawy na pokładzie, ponieważ jest materiałem zarówno lekkim, jak i stabilnym. Oznacza to, że masa łodzi w górnej części będzie mniejsza. Budujemy również statki aluminiowe, w których wszystko od kadłuba po pokład jest wykonane z aluminium ze względu na ograniczenia dotyczące masy. Są one wykorzystywane jako jednostki transportowe w branży morskich turbin wiatrowych i innych. Przykładem jest statek serwisowy, który zbudowaliśmy dla firmy Dong do obsługi turbin wiatrowych'.

 

„...mistrzostwo w znajdowaniu rozwiązań dla nas'

Hans Anton Holm i inni współpracownicy planujący produkcję w stoczni uważają to za kluczową cechę „niezawodnego partnera':

 

„Stocznia kupuje ogromne ilości aluminium od firmy Alumeco, która osiągnęła mistrzostwo w znajdowaniu rozwiązań dla nas. Przykładem mogą być duże projekty, w których nie sprawdzają się rozwiązania standardowe. W takich przypadkach zawsze otrzymywaliśmy żądanej jakości produkty w oczekiwanym terminie. Dzięki temu firma Alumeco jest niezawodnym partnerem' powiedział, a następnie dodał:

 

„Firma Alumeco ma doskonałe zaplecze certyfikacyjne, co jest dla nas istotne, gdyż wymagamy dokumentacji do wszystkich materiałów, z których korzystamy'.


Stopy odpowiednie do zastosowań morskich

'Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w stoczni Hvide Sande Shipyard, Steel and Service mogą być budowane aluminiowe jednostki pływające, charakteryzujące się wieloma zaletami pod względem masy i odporności korozyjnej. Zasadniczo, statek zbudowany z aluminium nie musi być nawet malowany, ponieważ te stopy doskonale nadają się do zastosowań morskich. Są odporne na działanie soli morskiej, która jest jednym z najagresywniejszych czynników (korozja)' – powiedział Hans Martin Vestergaard, konsultant ds. sprzedaży w firmie Alumeco.

 

„Stocznia Hvide Sande składuje głównie elementy dostarczane z dnia na dzień z naszego magazynu. Jednakże, w niektórych przypadkach i w odniesieniu do określonych projektów, wysyłamy elementy do lokalizacji docelowej. Zawsze dostarczamy zatwierdzone materiały z wszelkimi certyfikatami, ponieważ takiej dokumentacji wymaga klient'.

 

Film poklatkowy stworzony przez stocznię Hvide Sande Shipyard, Steel and Service:

Więcej informacji:

Możesz dowiedzieć się więcej o stoczni Hvide Sande Shipyard, Steel and Service. tutaj

Możesz również uzyskać informacje techniczne dotyczące statków zbudowanych dla branży energetyki morskiej tutaj

 

Czy wiesz, że:

Firma Alumeco może dostarczyć certyfikaty dokumentujące charakterystyki i umożliwiające identyfikację produktów. Sprawdź listę naszych certyfikatów.

 

Możesz zapoznać się z naszym artykułem dotyczącym korozji, w którym opisano stopy stosowane w projektach morskich. Przeczytaj artykuł 

  • Statek serwisowy do morskich turbin wiatrowych
  • Service Boat – pokład wykonany z aluminium